28 - 29 december

igår var jag somsagt på operan.

operan dårå

ville bara visa den här jackan från topshop som jag hittade på halva priset idag, köpte den i höstas. frustrerande!

sen på kvällen igår kom maja, det var jättemysigt.
vi spelade guitar hero band med hon och hennes brorsa Filip + min brorsa Allan. maja spelade trummor, filip gitarr, allan sjöng (han ändrade texten till massa äckliga saker :S) o jag på gitarr, fast sen bytte vi lite oxå.
sen åt de middag hos oss, hembakad pizza...
aa och sen spelade vi let's dance-spelet med maja och hennes mamma, det är jävligt kul. man dansar, får svara på frågor o sånt och sen är man jury för varann. rekommenderar det verkligen (aa)
på kvällen kollade vi på film o myste :D

idag, 29 dec.

mamma föreslog att vi skulle få pengar till att simma + luncha nånstans, och det nappade vi genast på. jag och maja tog tunnelbanan till åkeshov simhall rätt tidigt imorse, typ 11 (tidigt för mig, haha) och här är lite bilder (:



maja i vintersolen :]

då var vi snart framme...                       sötaste <33


den här toppen gav jag till maja i julklapp :) den va ju riktigt söt, men däremot maja...

haha.

sen tog vi tunnelbanan till vby efter att ha badat, bastat och hela kitet. där åt vi på mammes café, Elin som jobbade där med en ny tjej sa att vi inte behövde betala. dom är ju så snälla allihopa... sen tog vi pantburkar därifrån som vi pantade (får alla pantburkar från mammas café som bidrag till mitt innebandylag).
sen shoppade vi lite. maja fick tag på ett par trosor o jättefina sockor. jag köpte oxå ett par trosor, vantar (har inte haft några på hela vintern), mascara, och HÅRFÄRG! jag har färgat håret förstår ni :) nu ska ni få se hur det gick till...

först så var jag tvungen att ha färgen i nån klämma på huvet 20 min, stank som fan :P


de där 20 minutrarna flummade vi lite ;'D


...tills det var dax att skölja ur (a) haha fett ful


sen så fönade maja mitt hår, snäll som hon är :')

... sådär blev det :D (ignonera stökigt rum)



sen kom Olivia och höll oss sällskap resten av kvällen :) vi käkade nån kycklinggryta (hemma hos mig).
HAHA vilka problem olivia hade med vår speciella italienska spaghetti som typ var extra tjock, hon var t.o.m tvungen att stoppa in båda besticken i munnen x'D


fatta hur mkt ni betyder för mig ♥

sen körde vi let's dance-spelet som jag berättade om att vi körde igår. man går typ i en dansskola med tony irving (haha mysko stavning) och nån tjej där i riktiga juryn. om man hade svarat rätt på två frågor om antingen dans, musik, film och teater elr i kategorien "blandat" så fick man lotta en dans och danspartner. här är maja och olivia när de fick dansa :) det fanns allt möjligt; allt från rumba till quickstep :D sen så gav man poäng till den man gillade mest och fick typ en fråga, t.ex. "vem hade mest passion i dansen?" osv osv... :P


sen körde vi sing star abba :D


tack gumman för att du finns där och livar upp min dag :'D






tack älsklingar för en underbar kväll :') <3

Kommentarer

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0