dan före julafton :'O

går inte att tänka sig att det är en dag kvar nu. till julafton alltså.
inte ett moln, så långt ögat kan nå... haha x'D den här bilden tog jag idag, dan före JULAFTON. kunde det inte kommit lite snö iaf? :/
pappa förklara för mig att för varje år som går, får vi klimatet som ligger 1 mil söderut, så om 100 år har vi ungefär samma klimat som i Tyskland. scary... man borde verkligen tänka mer på miljön, hur kommer annars Sverige se ut om miljoners miljoner år?
himlen dårå, men ser mest ut som en blå målning ;D

imorse gick jag upp klockan halv 9 eftersom vi hade körrep kl. 10 och jag skulle möta Linnea 9:45.

kom till slut fram till att sätta på mig skjortan från sisters på halva priset, kostade 200:-, ett riktigt bra fynd :) har alltid lite svårigheter med att välja kläder på mornarna, haha bara liite :)

här är lite bilder påväg till Linnea. solen som skiner (;



det här ser ut som en tidig höstbild tkr jag. men visst är den fin? :)


...och det här ser mer ut som min villa mitt i sommaren, cyklarna står framme och rosorna blommar. hur juligt är det på en skala 1-10? xD


jag (till vänster) och Violet <3

sen träffade jag Violet, vi spelar för samma badmintonklubb, hon är jätteduktig. här är några bilder från badmintoncupen vi körde för några helger sen (:

idag hade min brorsa privatträning med Joel (han spelar i elitserien för vår klubb) kl 1-2 så då körde jag och Violet den timmen. vi gav varann julklappar oxå, hon ba: "men vi får vänta tills imorrn med att öppna det..." hur fan ska man kunna hålla sig? jag var utom mig av iver så det första jag gjorde när jag satt i bilen påväg hem, var självklart att öppna paketet. och där i fann jag det här underbara linnet!

älskade det från första stund.. (a)

efter ett besök på pizzeria åkte vi hem, jag fixade mig lite innan jag taggade hem till tove. jag gav henne ett lite seriösare julkort än de vi brukar skicka (vi brukar typ rita varandras framtida familjer och släktträd, ASG!) x'D sen kollade vi på gamla avsnitt av min favoritserie desperate housewives. det är jättekul att se hur det stod till förr i tiden med alla desperata hemmafruar ^^


såhär mörkt var det när jag taggade hem ;P jag är shetamörkrädd men jag tvingade mig själv att promenera hem de 10 minuterna från tove.
skärpning rita!! x'D


sen har min kompis Linnea klippt lugg (tjejen till höger), till vänster min andra kompis Olivia :')


visst blev hon otroligt fiin? :) <3

nu har jag just julstädat mitt rum och som tack ska jag få nypressad apelsinjuice av mamma som hon gör själv. muums... ni får ha det så bra, och god jul på er!

puss & kram
Rita

Kommentarer
Postat av: Lisa

hur fick du tag på bilden på olivia och Linnea den tog ju jaag ? pussiss lisa <3 :P

2009-01-09 @ 16:58:22
Postat av: rita

bra fråga Lisa, du måste ha skickat den, eller så hade nån annan fått den av dig och skickat den till mig.. haha, vad komplicerat det blev ;) pusspuss, och trevlig helg!

2009-01-09 @ 19:43:21
URL: http://ritas.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0