första dan på jullovet :P


hejhej :)
som ni kunde läsa i det förra inlägget jag skrev imorse så åkte jag till vby tidigare. där köpte jag faktiskt både en julklapp till Maja och Violet. kan inte avslöja här vad jag köpte för då kanske de läser, men efter jul så ;) sen så gick jag hem till Olivia, vi fick hennes kokosbollar sålda på typ 10 min (vi gick till tre hus varav två öppnade och båda köpte!) så det var en väldigt lyckad kokosbollsförsäljnig ;) sen gick vi hem till henne och åt lunch, kyckling med ris, pratade om allt möjligt. b.la. berättade Olivia att I taket lyser stjärnorna - Johanna Thydell ska komma ut på bio! det är den enda boken jag börjat gråta av, den berörde mig så inihelvete. så den måste vi gå o se (':
på bilderna: min katt Skruttan <3



visst är hon för söt?

kramar (:

Kommentarer

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0