moi ska lägga sej ;D

vilken härlig känsla att inte behöva tvinga mig själv till att lägga mig med tanken att jag måste upp extra tidigt pga skolan. det är ju JULLOV!
imorgon ska jag sälja kokosbollar till innebandylaget, jag och Tove hann faktiskt med att göra det idag oxå, tog typ en timme, vi drog igång halv 4. sen gick Tove hem till mig och vi gjorde den där sjukt roliga videon som jag länkade till i det förra inlägget, ni måste kolla :'D nu ska jag läsa boken katarina von bredow - hur kär får man bli? kan inte lägga ifrån mig den underbara boken. eller jo, nån enstaka gång måste man ju ta sig en paus (;

här är pengarna vi tjänade in. varje kokosboll-förpackning kostar 60:- och då får vi 20 kr till innebandylaget som ska gå till en framtida cup. vi kanske ska åka till Tjeckien nästa sommar, fan va kul det vore alltså, möta lag från olika länder, bara det vore häftigt! ;D fast innan dess ska vi kanske hinna med en annan cup då det kommer kosta en hel del.

I know you love me
XoXo
Gossip girl

hahah, har sett för mycket på Gossip girl. men sov gott allihopa. om mindre än en och en halv timme är det en ny dag.. bäst att jag försöker lägga mig med min underbara bok nu.

Kommentarer

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0