nyårsafton imorgon

hejhej <'3
idag började jag dagen med att kela med Skruttan, min underbaring till katt :) <3


sen kom mamma in med frukost på sängen medan jag och maja tittade på lassemaja haha :D

maja tyckte att det var riktigt intresserat ;)

medan Maja inte släppte tvn med blicken, kunde inte skruttan sluta suktas av majas macka :}

mamma, pappa, Allan och hans tjej var i vby och skulle byta pappas mobil som pajat så jag och maja fick klara oss ensamma och det passade oss utmärkt, vi var inte ens hemma ;) istället gick vi på en promenad, typ förbi gulsippan för att därefter käka lunch på ett café. maja skulle hem klockan 2 och ungefär då skulle min familj komma hem, så vi tänkte att vi lika gärna kunde lägga lite pengar på att köpa nånting gott. så där satt vi med varsin rykande kopp varm choklad och varsin macka :P sen så var det inte så mkt tid kvar tills maja skulle bli hämtad, så när vi kom hem vi la ihop madrassen och sänglakanen och sen plingade det på dörren. saknar dig redan gumman <3


här är en bild på mina ögon med nya mascaran, den är riktigt bra. ska lägga in namnet på den senare :)


jag är fortfarande nöjd med hårfärgen, den känns ännu mörkare idag än igår :O

nu så ska jag chilla hela kvällen, mammas kompis Anna och hennes dotter moa som är jämngammal med mig kanske kommer sen . . .
har inte så mkt planer för resten av jullovet mer än att det blir nyårsfirande imorgon! det har blivit en tradition att fira med en familj som vi är väldigt bra kompisar med, det är min brorsas tjej Lovisa, hennes storasyrra Linnea som är ett år äldre en mig (vi umgås) och deras föräldrar :) att det ska bli kul är bara förnamnet! våra pappor ska laga förrätt, mammorna huvudrätten, jag och Linnea står för efterrätten och småbarnen för allt snacks :D oh my gash vad jag längtar...

vi hörs nästa år!
kramar Rita

Kommentarer

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0