Fullspäckad sommar

Hej bloggen, nu var det ett bra tag sedan jag bloggade och det har att göra med allt jag gjort i sommar! Först var jag på Gotland med familjen i början av sommaren (tävlade i badminton), sedan åkte vi till vårat landställe i Värmland + att jag varit i skärgården. Jag har följt med till min kompis Olivias landställe på Bokö, en ö i sjön Mjörn (Alingsås), förra veckan var jag med min kompis Tove på Gotland (bodde på hennes farmor och farfars land) och helgen innan dess var jag på vackra Åland. Den här sommaren har jag verkligen haft fullt upp, det har knappt gått en dag tills jag besökt ett nytt ställe. Jag kom hem från Gotland i fredags, i lördags åkte jag till Göteborg och såg Madonna. Och imorgon åker jag, Tove och Olivia till skärgården. Ja, rätt fullt upp kan man väl säga. Sedan har jag fyllt år! Tack alla underbara vänner som var med och firade med födelsedag, det blev riktigt lyckat tyckte jag, mysigt att kunna sitta ute i solsken. Tack även för alla fina presenter.

Katharina, Violet, Moa (har tidigare bott i London, välkommen hem gumman!), Julia, Mikaela, Lisa, Olivia, Tove, Linnea, Maja & Linda. Ni betyder så mkt ♥

Allt jag fått av kompisar, familj & släkt.

Tunikor, nagellack, smycken, "En shopaholics bekännelser", smink, läppbalsam med doft av jordgubb och en necessär. Av mina föräldrar en SYSTEMKAMERA, andra Twilight-boken på engelska, en jättefin kjol från Indiska (jag och mamma brukar tycka helt olika om kläder men den här gången hade hon lyckats bra!).
Dagen efter min födelsedag, den 31 juli, åkte min familj och mammas släkt till Åland och det var hur mysigt som helst. Vi hyrde stugor, åt grillat, bastade och badade; på bara en helg kan man hinna med mycket! På en boulbana nära stugorna hade vi även min årliga boulturnering som vi annars brukar ha på fotbollsplanen nära vårt hus hemma, pappa segrade i SM som vanligt. Haha, SM står för SläktMästerskap. Lite lustigt med boulturnering på min födelsedag när jag själv är så extremt dålig :} Av släkten fick jag sammanlagt 700 kr (500 av världens snällaste person, min gammelmorfar), tre böcker på engelska och en blåvit skjorta. Tack för allt!

Kommentarer
Postat av: Julia

tack gumman :) <3

Aa kul! Rolig fest :)

2009-08-10 @ 21:07:58
URL: http://juliaholmen.blogg.se/
Postat av: Moa

tack! :) <3 dock ser jag gravid ut på bilden...

din fest var bäääst! vi hörs :D

2009-08-16 @ 20:46:17
URL: http://jahm.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0