en dag i badmintonhallen

hejhej, :)

idag har jag varit i skulan, allt var bra förutom att vi fick massvis med läxor. vi fick möjlighet att göra läsläxan och skriva läslogg i skolan ist för hemma, jag behöver bara skriva läslogg för typ tre kapitel nästa lektion. men vår SV-lärare var sjuk idag så en annan lärare sa hur mkt vi skulle läsa, och det var riktigt jobbigt när vi kom på att vi blivit "lurade" eftersom vi skulle läst 20 sidor mindre (fast det visste inte han). gaah x'D

idag hade jag på mig mitt festiga tunikaliknande linne. som ni kan se så har den väldigt fina fejk-diamenter x'D sen så har jag mina nya jeans.


fixade naglade imorse oxå, nya lila nagellacket. vad tyx? (:


den här t-shirten hade jag på mig idag när vi spelade badminton.
samma varje år på tjejlägret, nån ny färg eller modell kanske vore roligt, men nej... samma varje år (x

aa, efter skolan tog jag bussen till Kista och träffade Violet för att spela badminton. här är lite bilder från busshållplatsen när hon va så snäll och höll mig sällskap i kylan när jag väntade på bussen. det blåser ju som F*N ute! :'O

vi flummade lite ;D

och när det var dags att säga hejdå, blev Violet ganska (!) förkrossad...

haha, not :'D hon är grym på att spela teater ^^

vi spelade bara badminton mot varandra, vi tränade på flackt spel (hårda bollar som går lågt över nätet) och clear (som går högt och långt). sedan körde vi smash, stop, lyft. ni kanske förstår vad det innebär, annars är det bara att fråga som en kommentar :) sen körde vi väl mest "vanligt" utan att träna på nått speciellt.
det var helt öde i badmintonhallen, endast vi och ett par till. eftersom vi spelar för klubben brydde sig ingen om att vi inte betalade, jag tror inte man behöver det.

när jag kom hem låg Skruttan kvar på exakt samma ställe som igår.

hon kollade typ på mig med sina häftiga ögon :))

yesterday... ♥

nu kollar jag på Lilla sportspegeln med pappa och Allan, ska snart äta köttfärssås med spaghetti, yummi!

puss ♥

Kommentarer

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0