en dag med Linnea ;D

idag träffade jag Linnea (i sjuan). det har varit en jävligt soft dag, vi har spelat kort, ätit glass och varit inne på datan, höhö (aa) + varit på promenad.


fin häst, va? :')


lite bilder från promenaden ^^





det var helt underbart ute i solnedgången :)

jag och Linnea städade mitt rum sen oxå. såhär såg sängen ut efter att vi varit där. haha!

fett kul, Linnea vek ner ett hörn av täcket bara för att driva med mig och sen la hon typ ut två bhar och böcker. "det blev ju så mkt finare så", HAHA not? :D

annat smått å gott

idag hade jag på mig linnet Olivia köpte till mig i n.y. älskar det :) <3

god natt alla älsklingar!
var tvungen att redigera det här inlägget lite :). nu är klockan över halv 11, kom precis hem från Linnea, vi gick hem till henne tidigare och åt middag där, körde dansmatta och lite annat :} nu ska jag sova så det snabbare blir morgon... och då kommer Violet till mig! :P aja, vi hörs <3

Kommentarer

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0