GOTT NYTT ÅR!

ja, gott nytt år på er alla! :'D
hoppas ni har haft/har en finfin kväll, klockan e ju lixom bara halv 3 nu (a)
nu ska jag berätta lite om min nyårsafton.
först vaknade jag, jävligt sent för den delen... klockan 11 ringde Linnea och undrade om vi kunde ses, och jag svarade att det kanske skulle ta nån timme eftersom jag just vaknat x'D
sen så gick jag till Linnea, vi åt lunch där, letade lite reccept eftersom vi stod för efterrätten idag och lite annat... :)


idag hade jag på mig pälsen, linnet från tove, olivia och linnea, hög midjekjol från HM och leggins med knästrumpor över (julklapp). den perfekta festlooken! :D sen piffade jag upp håret med hjälp av mitt hårmousse jag fick i julklapp, det ger verkligen resultat.

infogar lite små bilder, om ni klickar på dem så får ni i ett större format. eftersom de blev så många bilder tänkte jag att det blev enklast så ^^


maten:
förrätt: typ kex med olika ostar m.m
varmrätt: kött med potatisgratäng           
efterrätt: min och linneas glassbomb!  :D

sen så hade allan (min brorsa) och hans tjej lovisa köpt allt snacks så det räckte långt in i natten (;


sen kollade vi på film i mitt rum (jag, lovisa & linnea). vi såg på den här filmen
den har tidigare gått som serie på tv4, så jävla skön asså :'D
handlar om olika personer som går till samma psykoterapeft, det är exakt vår humor. haha (aa)

vi spelade guitar hero band oxå, min pappa och lovisa på gitarr, allan på trummor och anna sjöng :)
fast de körde ju inte hela tiden, jag och linnea var oxå med, vi kom lite då vi kände för det, annars pendlade vi mest från datan och mitt rum :'D



jag och Linnea följde recceptet till Leilas glassbomb, nån kock på tv4 som linnea kände till. hon hade t.o.m. sett på tv hur denna magnifika glassbomb blev till :'D såhär såg vår ut.

lite skillnad ;)
och det blev ju lite skillnad eftersom jag och linnea inte gjorde egen maräng utan köpte (tar ju fett lång tid) och så fuskade vi lite med hallonsorbet som vi oxå köpte. men sheat, vad de va gott! och så med hallon på toppen.

med tomtebloss på i nyårsnatten :)

tiden går snabbt när man har roligt.
kvart i tolv ställde vi oss på vår balkong och beundrade alla fyrverkerierna. lägger inte in så många bilder (nu är jag trött på fyrverkerier ett bra tag). jag plockade bara ut en tusendel av alla bilder jag tog :'D

får jag presentera... *trumvirvel* nyårsaftons bild!

tahaa, men tyckte den här bilden var jävligt cool. ser ut som ett parishjul med små maskar längst ut :'D haha en sån fantasi...


det här är väl en otroligt fin bild?
 
det förvånar mig men jag är inte ett dugg trött. pappa ropade just och frågade vad jag höll på med häruppe, och jag svarade att jag fixade med bloggen. "men det är ju läggdags för längesen!" jag svarade "näru pappa, för det är nyårsafton!"
haha, men nu har jag faktiskt skrivit klart om min nyårsafton.
hoppas ni alla lämnat ett toppenbra år och än en gång: gott NYTT år!
2009 here I come! :')

Kommentarer

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0