magont :/

ja, fy fan vad jag har ont i magen :/ och det känns så jobbigt att inte kunna lista ut orsaken för det är inte mensen, och knappast nånting annat heller för den delen eftersom jag inte är hungrig eller nått. nån som kan tänkas veta?

idag gick det framåt på träslöjden, alla ska göra skålar och nu börjar det faktiskt likna nått, redan andra lektionen :D fast jag måste förstås få ett hål man ska äta ur, det kan ju inte bara va en rund träbit. men jag är på god väg! ;)
sen hade vi SV där vi läste och svarade på några frågor om "Mötet", boken vi läser.

den är rätt bra faktiskt :) vi såg den på film i min gamla klass, men det var ju rätt längesen nu. men ibland känner man igen det man läser så jag får mig en bild i huvudet.
på SO:n var det jättekul. vi har jobbat med etik och innan dess med Egypten. Marika (vår lärare) visade oss bilder därifrån när hon var på semester i Egypten nu på jullovet, och så berättade hon samtidigt. det är faktiskt ett väldigt bra satt att få in all information, se bilder samtidigt som läraren pratar om allt mellan himmel och jord. i alla fall mer än vad man lär sig av att läsa en trist bok fullproppad med info.
dagens sista lektion: matte med Bengt, vår vikarie.
det var rätt stökigt måste jag säga. Mustafa (klassens clown) höll på att driva med honom x'S

nu får vi se om jag mår bättre efter en alvedon. är ju innebandyträning idag och isf ska jag träffa tjejerna klockan 4.

hoppas ni mår bättre!
kramkram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare!! Men vi hade det verkligen toppen i Riga även om det var lägesen... Jag hade tänkt att vi kanske kunde se Yes Man i helgen?? Ha det bra så hörs viii.. Puss <3

2009-01-15 @ 16:03:04
Postat av: Karin

ja:) lägger upp nåt lite senare, vid åtta-nio sådär:) trevlig kväll!!

2009-01-15 @ 19:14:48
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sofie/Suss

Sv: Haha jaa, man kan ju alltid hoppas att jag inbillade mig =P



Usch då inte kul med magont. Hoppas det blir bättre! =)

2009-01-15 @ 19:28:34
URL: http://mesuss.blogg.se/
Postat av: Karin

om du tyckte att det där var poetiskt så märks det att du inte har läst mina julrim jag skriver varje år;) lägger upp varje jul men har faktiskt inte lagt upp alla från i julas så kanske blir någon dag!:)

2009-01-15 @ 20:57:05
URL: http://karinolofsson.se

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0