näst sista dan på jullovet : D

idag följde jag med på brorsans privatträning i badminton. satt mest och tittade på, kunde inte spela så mkt pga min dryga träningsvärk -.- men jag köpte nya badmintonskor där i badmintonhallen pga att jag växt ur de gamla :) det är äkta Yonex-skor så det är bra kvalité, de enda tillverkarna av badmintonskor. kostade drygt 1000 kr men som sagt... bättre skor får man leta efter ;)

där är de ^^ tyckte att de skulle passa bra ihop med kista-tröjan.

och nu kollar jag på en lasse-åbergfilm :D brorsan fick ju hela sällskapsresan i julklapp (:

Allan är helt normal och ligger typ och.. dansar (?) samtidigt som han gör olika miner x'D


jag har oxå varit med tove idag. det var jävligt chill, vi kollade på desperate-housewivesavsnitt i flera timmar, moahaha :D<3 det va jättekul!


snart ska jag gå ner och lägga mig och gosa med Skruttan, min katt. hon betyder så otroligt mkt för mig <33 hon är en vän, har haft flera djur men Skruttan är den enda som är kvar i livet och hur skulle jag kunna klara mig utan den underbaringen?


dagens outfit: koftan från mango (bilden e inte fotad idag så jag har gamla hårfärgen) + levis-jeansen.
armbandet från tove blev den perfekta accessoaren =D

alla stackare som börjar skolan imorgon, hoppas ni får en bra skolstart!
pusshej :) <3

Kommentarer
Postat av: Lallalaaaah

Hej, :)<3 Lycka till imorgon :)

2009-01-10 @ 16:04:37
URL: http://violeet.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0