nattinatti...

nu är klockan närmare 12. har letat efter mobilen ända sedan jag kom hem från Lisa, den är spårlöst försvunnen :S aja, kan ju berätta lite om vår kväll och lägga in bilder imorgon (om jag hittat mobilen tills dess). vi kom dit klockan halv 8, det var första gången jag var hos Lisa och gud vad det var fint! hennes rum ska vi inte tala om. det är helt nyrenoverat, jättefina tapeter, två höga moderna pallar vid hennes skrivbord, det var bara så himla fint. efter att ha beundrat hennes rum ett tag gjorde vi nån jordgubbsdryck i hennes soda stream + en med lime. båda var jättegoda och smakade fräscht :) först placerade vi oss framför tv:n i Lisas rum, men eftersom det blev lite trångt flyttade vi ner till hennes storebrorsa Kims rum där vi alla fick plats på hans stora säng. med "vi" menar jag mig, Olivia, Tove, Lisa, chips, godis och popcornskålar m.m haha ;D vi kollade på Let's dance och kommenterade alla personerna. Olivia hade med sin kamera så det blev många flummiga foton som jag så småningom lägger in här :) sen snackade vi mest om allt möjligt som vi alltid gör :) jag gjorde massage på Tove och Lisa, jag suger på det men det var inget tjejerna brydde sig om. Lisa sa att hon höll på att somna, så skönt var det ('x
Let's dance-favoriten blev nog Laila, hon är grym! men alla kämpade på bra (:

lite kritik till juryn som ger så låga poäng. Kitty fick ju en 4:a både förra programmet och ikväll. så dålig var hon väl inte? :O
vilket Let's dance-par hejar ni på då? :) kommentera!

kramkram och sov gott inatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Gynning

Laila var grym. Kram

2009-01-17 @ 14:18:40
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Julia - Tävla om en ny header

hon är riktigt snygg med

2009-01-17 @ 14:32:55
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Angelica

jo det är jätte kul, jag har säkert ngn bild här i bloggen men vetinte riktigt exakt när jag lagt in :D säker massa i sommras

2009-01-17 @ 18:09:11
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0