värsta dan blev till den bästa (:

onsdag är den värsta skoldagen. vi börjar tidigt (8:10) och slutar sent som fan (16:10!) :'O men det här har varit en rolig dag :)

vi var på promenad, ingen hade nånting att ta upp på klassrummet och då sa Hans, vår lärare, att han föreslog att vi skulle ut på en promenad eftersom det var så fint väder. det var jättemysigt! tog massa kort oxå (:

Tove på den vänstra bilden, Lisa till höger <3

och fint väder var det verkligen! strålande sol är nog det bästa som finns... och glada kompisar :') haha, vi sjöng fett fint (not?)

klassen där framme, vi va lite efter ;) som vi skrattade åt bilden till höger. julias jacka flyger upp så fint där bak ^^

Lisa skuttade iväg, glad för ingenting (; & när vi sjunger

sötnos <3                                       ja, som sagt, var väldigt soligt ute.


dä boys. Jesper blev lite kissnödig sen ;P haha, skojaa (: han ställde sig typ och tittade på nått hus ;D

Lisa, Tove, jag och Olivia :) den här bilden blev riktigt fin på oss ♥

sen gick vi in och chillade lite innan lunchen.

Lisa är uttråkad x'D                       Olivia har världens underbaraste halsband som hennes storasyster gjort helt själv. jag måste säga att jag är imponerad ;D så grymt fina pärlor, väldigt speciellt och ja... me love it!

sen va det lunch, min favorit, pasta med italiensk tomatsås (a)

här är mina naglar idag. jag var med om ett riktigt äventyr imorse. när jag öppnade skåpet till alla nagellacken, ramlade det ner ett nagellack som förstärker naglarna (mammas som hon köpte för några hundringar). det kraschade i golvet och låg i glassplitter över hela badrumsgolvet :'O FUCKFUCKFUCK! var det enda jag tänkte då. jag hämtade en disktrasa och började torka upp själva nagellacket, allt glas la jag i ett hörn. men det gick inte så bra så jag ropade på mamma. hon blev såklart förkrossad, men hon sa att det inte gick att tvätta bort med vatten, aceton var det enda man kunde använda till att få bort nagellacket. hon damsög glassplittret på golvet och sen hittade vi inget aceton. :/ men när jag skulle borsta tänderna lite senare (hade så himla mkt skuldkänslor men nu känns det bättre), så såg jag en acetonflaska i skåpet så när jag gick till skolan tvättade mamma bort allting. när jag kom hem visade hon att det inte var nånting kvar, inte en minsta fläck. så det var tur i oturen kan man säga... ifall det hade hamnat nagellack på trägolvet istället (som tur var hände allt inne i badrummet) så hade det inte gått att tvätta bort, för använder man aceton på trägolv förstörs hela golvet. usch :/ gör inte samma tabbe som jag och tappa er mammas dyra nagellack säger jag bara! och använd inte en disktrasa med vatten heller. var tvungen att slänga den trasan efteråt x'O

dom här tjejerna betyder så otroligt mkt för mig ♥♥♥


hittade den här roliga bilden på en "pink lady" uppsatt i skolan. tänker på gänget i grease då, väldigt likt oxå ;) hahaha!

lite suddig bild med min tumme i vägen, höhö. Tove har iaf världens coolaste tröja. älskar den... köpt på MQ för endast 79:- i stan, kika runt bland rean där så kan du säkert få tag på nått fint! om några helger hade jag tänkt åka in till stan med Olivia, Tove och Lisa. fett kul ju! :D men vi hittar aldrig nått datum det funkar för oss alla :/ innebandymatcher nästan varje helg. så vi tänkte åka in på en hemstudiedag (vi har två st i rad i samband med att vi ska ha utvecklingssamtal) så vår plan är att göra alla läxor på den ena dan och åka in till stan på den andra. jag längtar... (aa)

awiee <3

vi satt i kapprummet och Tove visade en jätterolig grej (a little sicret). jag hade iaf skjortan från sisters idag :) GUD VILKEN REA! brukar inte köpa så mkt kläder därifrån, men nu när jag var där med Tove i helgen så var det rea överallt. jag hittade en jättesöt topp, liknande den här skjortan, fast ett helt annat material i en annorlunda grön färg. inte sådär lysande grön. mera oliv :) kanske köper den om den inte är borta nästa besök hos sisters.

efter att vi slutat med idrott klockan 16:10 gick jag hem, åt snabbt mellis och gick till kören. Linnea har influensa stackarn, så hon är hemma från skolan. såhär såg det ut den tiden.
jag spelade in några låtar vi sjöng. åh, en låt var helt underbar... :') man blir riktigt förvånad över hur bra det låter sen när man lyssnar. har ju typ aldrig hört kören sjunga, nu har jag det inspelat på mobilen, riktigt kul att lyssna på (a)

kanske inte ser så gott ut men det var det. middagen bestod av kyckling med ris och lite grönsaker :P

OMG råkade trycka på nån knapp så att jag gick tillbaka, sen när jag klickade på "framåt" igen fanns inte det här inlägget kvar! men sen när jag gick in på "översikt" hittade jag det. har typ suttit och kämpat med att skriva allt detta sen klockan 7 nu x') tänk om allt bara försvunnit O_o då hade jag blivit freaking pest, som de säger på min favoritfilm White chicks. nån mer som sett white chicks och ÄLSKAR DEN? skriv en kommentar isf :)

pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, aah det var verkligen en rolig promenix :P

Snygga blider du la ut på mig oxå (noot), trodde faktiskt att du skulle lägga ut de andra fula oxå din busis <33

2009-01-14 @ 22:17:49

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0