shopping!

hej alla underbaringar!

nu ska ni få se lite bilder från igår och idag när jag var och shoppade :)

igår låg jag och läste medan klockan tickade.
och efter en stund när jag kollade....
jag låg och läste expert på att rodna, nån mer som läst den och tkr att den är helt underbar? tyvärr lyckades jag läsa ut den under halvtimmen jag läste. så nu ska jag fortsätta med min Van Vetareen-bok (deckare av Håkan Nesser som oxå är jävligt bra!)
nån mer som är underbar är ju min katt Skruttan. hon var för söt när hon höll på och tvättade sig igår :)

awiee <'3


_________________

idag =)

idag träffade jag Tove klockan halv 12 och vi taggade till busshållplatsen för att åka till vällingby och shoppa! när vi gick under tunneln som ligger typ en halv minut ifrån hållplatsen så såg vi bussen, så vi sprang och hann i sista sekunden. vilken timing!
här kommer lite bilder från dagen :)

innan jag begav mig till Tove åt jag min lilla egna specialitet som består av lättyoghurt, mammas nyttiga flingor, banan och kanel! ser kanske inte världens godaste ut, men pröva... och njuut :)

hade på mig linnet från Tove, Olivia och Linnea med mitt underbara halsband som man knyter själv så att man kan välja lite själv hur det ska se ut :)

ser lite missnöjd ut men det är jag inte, haha möjligen över att mitt rum är så stökigt just nu ;)

vi var inne på ur&penn där de har 50% rea i hela butiken. vi hade otur när vi skulle ta bussen hem som skulle komma 14:11 och vi var där lite innan två precis då den bussen vi skulle ta åkte iväg, så vi kikade runt lite bland alla smyckena (fast själv tkr jag att det är ganska dålig klass på ur&penn). bild nummer två på alla mina påsar som jag snart ska avslöja innehållet på... (a)

Tove har världens coolaste väska med nitar från ginatricot. snyggt och inne!

jag hade en jätterolig dag i Vällingby som jag verkligen rekommenderar, där finns alla affärer och det  är mysigt att gå utomhus under belysningen. sedan finns det även ett shoppingcentrum som kallas K-fem där man går inomhus, där finns allt från Topshop till Sisters. det finns även ett ställe med massor av olika restauranger från alla håll och kanter. kinesiskt, italienskt, grekiskt... vad man nu är ute efter :) men jag och Tove åt på vårat klassiska ställe, nämligen Subway :) där hittar ni förmodligen oss sittande med varsin gigantisk macka ^^

såhär såg min villa ut när jag kom hem efter vår dag i vällingby. visst blir man väl lite deppig när det är dåligt väder ute? inte för att det är speciellt dåligt just nu, men lite sol hade inte skadat!


JAG KÖPTE ETT PAR MISS SIXTY-JEANS!!! :'D

halva priset på MQ :) mamma var på ett gym i närheten medan jag och Tove shoppade så jag frågade om man kunde lägga undan jeansen (i väntan på mamma som skulle betala de när hon var klar) men de sa att man inte kunde göra det så jag gömde jeansen under några kjolar så att jag skulle hitta dem igen HAHA :D det var det sista paret i just den modellen/färgen, men det fanns många fler märkesjeans.

on me (a) vad tyx?


inne i topshop-påsen gömde sig dessa underbara trosor. erbjudandet: tag 3 betala för 2 :) little miss-sunshine trosa till höger, till vänster Toves favorit som hon fann åt mig med en underbar rosett på baksidan, och så den blå- och vitprickiga med volanger.


'mina strumpbyxor pajar hela tiden, så kass kvalité på en del! plus att de alltid är för små så det ser ut som att jag har häng med dem. pinsamt ju :$ så jag köpte rejäla strumpbyxor från gina, storlek M-L så de slipper hänga sådär vackert (x fick med mig det där underbara halsbandet från rean (50% på massa smycken, ginatricot).

nu ska jag till min gudmor.
ni får ha det så bra och kommentera gärna! igår hade jag nästan 90 besökare, var kommer ni alla ifrån? :O det får ni gärna oxå berätta i ett inlägg ^^

kramkram <3
                                       

Kommentarer

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0