sista dan på jullovet

hejsvejs,
dagen började med att jag träffade Linnea och vi gick på promenad i riddersvik. vi har knappt träffats på hela lovet med undantag för julspelet på julafton och Linneas fest så vi förstod att vi hade mkt att prata om och då kunde vi lika gärna ta det över en liten promenad :D
här kommer lite bilder från dagen =D

såhär ser det ut..

Linnea :) hon syns inte så bra men hon är finast i sin lugg!

.. och massa änder :D

det var typ hälften is/vatten och änderna var shetasöta när dom "promenerade" fram på isen.


lyckas alltid va fint väder i riddersvik :D visserligen för att det är då man vill promenera där, menmen ;D

Olivia hade ringt på morgonen oxå, hon sa att hon behövde fixa några grejer innan vi sågs, men runt 1 när jag och Linnea hade ätit lunch på pizzerian så ringde hon och kunde träffas. vi spelade let's dance-spelet och bakade chokladbullar, mums (aa)

när de gått hem (först följde jag med Linnea och lämnade tillbaka några filmer hon hyrt) så gjorde mamma nypressad apelsinjuice på en sån där mixer. då samlas allt fruktkött och ut kommer själva "drinken" :) kanske inte ser så gott ut, men det är det! kärlek ('x

och kärlek till min underbaraste <33
hon ligger så fint i vår soffa att jag blev tvungen att fota henne.



otroligt sööt :'D

imorgon börjar skolan, ska försöka att inte lägga mig alltför sent ikväll, kanske vid 10? sen tar det ju typ 2 timmar för mig att sova oxå.. vår gympalärare berättade att om man har bra kondition somnar man lättare, kanske är nånting att fundera över. ska då läsa expert på att rodna - katarina von bredow, sjukt bra asså!

pussar!

Kommentarer
Postat av: niki

vilka fina vinter bilder

2009-01-09 @ 08:23:15
URL: http://niczue.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0