SKOLSTART!

hej alla :)

idag började somsagt skolan och det var blandade känslor. visst hade jag överlevt några veckors mer lov, men det var på ett sätt kul, som alltid :D
dagens största höjdpunkt var att vi fick en ny tjej i klassen! snackade knappt nånting med henne, men jag fick iaf ett bra intryck det lilla jag såg (;
sen så har bara skoldagen förflytit på. nya kollegieblock, ny mattebok, mycket nytt. fick träslöjd ist för syslöjd, började kl 8 istället för 9.40 eftersom tiderna ändras för halva klassen nu på vårterminen. men det känns bra att vi börjar 8 nu eftersom det ljusnar tidigare på mornarna nu när det snart är vår! åh, jag längtar så tills våren, nån mer som gör det? ;)
sen så fick jag alla rätt på matteprovet! (a)
efter skolan gick jag, Olivia och Tove hem till mig. vi myste framför tv:n och åt asgoda saltade kex med ost på (a) och så låg Skruttan bredvid och njöt av uppmärksamheten (x
nu ska jag snart tagga till Linnea för att åka till innebandyträning.

ni får ha det så bra!
Xoxo

Kommentarer
Postat av: idiil

vilken händelserikdag :)

2009-01-08 @ 22:35:10
URL: http://imoh.blogg.se/
Postat av: S A N N A

vilken söt blogg du har sweetie! :*

2009-01-09 @ 07:25:13
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: muws

gud vad kul med en ny tjej i klassen, men vad heter hon? :D

ALLA RÄTT TJOHO x), ska vi bilda kluubb? okej det där var ingen som fattade haha....

cppppskadad.

2009-01-09 @ 23:10:18
Postat av: rita

du har redan fått svar från mig på msn (aa) alla rätt på vad? haha, jag är redan med i flera av dina små skumma klubbar, men visst :'D

kramkram

2009-01-10 @ 19:46:46
URL: http://ritas.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0