sorry

har inte skrivit på länge nu, men det beror på att jag varit på badmintonläger igår till idag. det var skitkul, precis som förra året (: tränarna var Cilla och Amanda som båda spelar i elitserien för min klubb. vi var ca 15 badmintonspelare, och vi delades in i två olika grupper som tävlade mot varann, så vi körde många tävlingar, t.ex. evighetsstafetten, rundbadminton och så hade vi sing star-tävling på kvällen :'D min grupp vann (aa) vi har kört många matcher, b.la. nånting med ett kortspel, man fick dra ett kort från en kortlek och fick man t.ex. en 3a så var man tvungen att vinna med 3 poäng så det var väldigt mkt tur, den ena kunde ju få ett ess (1 p) medan den andra fick en kung (13 p).
men de jag sov i samma rum som snackade typ på natten och lite inpå morgonen, och det var inte tillåtet att prata när man skulle sova så alla vi som sov i samma rum (en squashbana) fick straff, vi gjorde sit-ups, upphopp, hopp fram och tillbaka, spurter osv idag... det var riktigt jobbigt! straffet bidrog nog lite till träningsverken som drabbat mig, kan knappt röra en muskel. och det förbättras ju inte direkt av att det gör som ondast dan efter x'S
jag va mest med Violet och Julia som jag känner sen tidigare, sen delade vi rum och va ganska mkt med Sara och Jessica som spelar för Skogås, de är faktiskt rankade etta och tvåa i sthlm (Sara etta, Jessica tvåa) :O <3


jag på match

här är mitt hyffsat nya badmintonracket (:

två kvällar sen sov Violet över, vi skulle ju på samma badmintonläger så de va perfekt :) vi var i vby, shoppade & gick på bio, sen la vi oss sent efter att ha sjungit sing star (övade inför badmintonlägret, vi tog med mitt sing star abba)... har knappt sovit nånting de senaste två dagarna, på badmintonlägret somnade vi typ halv 2 om inte ännu senare (x

nu ska jag snart se på parry hotter.
hejs <3

Kommentarer

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0