thank god it's friday :D

åh, som jag längtat! fredagar är den underbaraste dagen jag vet, med en hel lång helg framför sig... men också en skoldag med massor av flumm & minnen. :]

på lunchrasten satte vi oss på vårt vanliga ställe (Tove, Olivia, Lisa). Tove fick smaka min hallonsmootie oxå (alla högstadieelever kan köpa massa smått & gott från ett café).

Mikaela gjorde oss sällskap. fin min? x) <3 ... det gjorde även den här killen (lite suddig bild). han höll på att underhålla oss med nån mysko dans som han utför på den här bilden. hans kompisar ska vi inte prata om... haha! xD

nu ska jag på badminton (: träningskläderna på... ska träna i 4-gruppen och brorsan 5-halv 6 så då tänkte jag träna lite på gymmet med Katharina, fett kul :D

my nailes ...

ikväll ska jag, Tove och Olivia till Lisa. vi ska se på Let's dance och ha en riktig myskväll! :D vad ska ni läsare hitta på då? svara med ett inlägg så blir jag glad (:

Puss & kram Rita

Kommentarer
Postat av: Carita

fina bilder ^-^

2009-01-17 @ 00:16:31
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Bea

Fina bilder :D

2009-01-17 @ 00:33:22
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0