torsdagskväll

jag har fått världens chrisbrown-attack xD
CHRIS BROWN ÄR SÅ FUCKING BRA, för att inte tala om live. gaah, hade velat se hans konsert! nån som ska dit? och när är den förresten? han är så sjuukt bra! och den killen kan verkligen dansa :'D
 



hej alla, där var två låtar som alltid kommer ha en liten plats i mitt hjärta (a) nu går jag omkring i min mysiga I ♥ NY-tröja :D


min brorsa Allan är jättelycklig som fått sitt Barcelona-täcke, underkast och kudde + klocka :)

tidigare ikväll förklarade pappa nånting med decimaler. om man delar ett tal med 10, flyttar man decimaltecknet ett steg åt vänster, två steg om man delar med 100. det var ett jättebra knep!
min brorsa älskar matte. han hjälper lixom mig ibland (han går i 3:an och jag i 6:an) så han är verkligen duktig!

jag gjorde ett mattehäfte åt honom i Word. haha, alldeles för lätt tydligen x')

Allan: men filma inte då! moi: jag filmar inte, jag tar kort. Allan: va? man kan väl inte ta KORT? haha, den gullungen tror att jag filmar honom hela tiden.

nu ska jag läsa igenom engelskglosorna en sista gång (läxa till imorgon).
pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

okej :D min lillebror är 3 år haha, så när jag skulle åka i vattenruchkanan med honom så hörde jag en pappa bakom mig säga: titta nu när mamman och hennes pojke åker. haha de är sån stor åldersskillnad mellan oss att jag hafe kunnat vara hans mamma:D



jag försöker verkligen svara på alla mina kommentarer så snabbt det bara går. jagt ycker att om ngn ägnat till att srkiva åt en så kan man lika gärna svara, och ja de är mkt attt göra, det tar tid men jag tycker det är kul :)

2009-01-15 @ 23:40:31
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

HA en trevlig helg! Kram

2009-01-16 @ 12:34:42
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: georgia

ja omg vill till hans konsert

2009-01-17 @ 20:57:33
URL: http://georgiias.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0