min lördagseftermiddag :}

såhär såg det ut när jag och mamma gick till Erica, min gudmor. var lite molnigt.. ;)

vi hade med oss presenter till hennes barn på 4 och 6, det var kläder som jag och min brorsa Allan växt ut. fint inslagna va? man kan ju undra vem som stått bakom allt jobb... (aa) *tindra med ögonen*

sen kom vi dit, jag var lite med barnen (+ Leons kompis som var där) & sen fikade vi.

mamma och lilla Clara som inte verkar vilja bli fotad ^^ plus Leon till höger.

han hade sin kompis där och de körde E-toy, här är Leon när han bowlar :)



här kommer lite bilder från Italien när vi var där i höstas nångång... (:

så söta dom är <33

det där var typ några av flera tusen foton som jag tog tog där ^^


imorgon ska jag spela seriespel (badminton), om jag vinner nån match så får min klubb poäng och så gäller det att vinna över klubben vi möter. spelade seriespel för några helger sen oxå, då vann jag min singelmatch och dubbeln med Julia, en annan badmintonkompis! imorgon kommer Julia va där, och Veronica (stavas hon med c eller k?) ;D

hoppas ni alla får en fin lördagskväll!
kramar i lass <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad roligt att höra:) Ha en trevlig kväll!!

2009-01-10 @ 20:32:31
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: fazi

Fina jeans!

2009-01-10 @ 23:11:42
URL: http://fazii.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0