sunday §

hejhej ♥ har inte kunnat skriva nånting idag för jag har varit i badmintonhallen. :]
det var Sveriges bästa badmintonspelare u13 (under 13 år) som spelade semifinaler och finaler, de var helt grymma! första videon är två spelare för min klubb; Klara Nistad och Andy Tsai.
videosarna blev lite sega när de laddats upp på youtube, dåligt... :/


sen har jag självklart fotat lite också :)

dagens: tunika från Cubus som jag köpte i fredags, 99:- (hade kostat 249:-)

älskar sånna här ärmar :D ... och älskar mitt hår idag, så lockigt (a)

inte världens vackraste bild, men där är jag (:


det här är mina vårstövlar och jackan från topshop. köpte den för 900:- i höstas, har nu upptäckt den på halva priset x) frustrerande!

sen åt vi lunch på Donken, jag pappa och Allan. brorsan köpte även presenter eftersom han ska på bowlingkalas idag. nu blir man inte direkt bjuden på bowlingkalas längre, men jag minns att det var väldigt kul! ;D han köpte två t-shirtar med tryck från stadium, 3 för 199:- (han behöll en själv) ;) sen fick jag slå in dem väldigt fint oxå (a)

nu ska jag snart åka på träning. min träning är 4-5, Allans 5-halv 6 och sen kommer pappa lite över 7 eftersom han ska träna fotbollslaget, så det blir många timmar i badmintonhallen! kanske är med lite på 5-träningen, och så kanske gymma  :P mamma kommer dit med tunnelbanan också, hon har varit i Åre (åkte i onsdags). ^^

vad har ni gjort idag?
hoppas ni får en fortsatt trevlig söndagseftermiddag!

kramar Rita ♥
p.s tack för alla söta kommentarer! (:

Kommentarer
Postat av: Gynning

Ja min kväll var bra, blev fest för hela slanten så är ju rätt trött idag. Ha en fortsatt bra söndag vännen.

2009-01-18 @ 17:31:44
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Violet

Hur var träningen idag? Var det något speciellt bra som jag missade? Saknar dig otroligt :)<3 Puss & Kram Violet

2009-01-18 @ 18:24:48
URL: http://violeet.blogg.se/
Postat av: anna

Tack så mycket ;)

Kul att se din dag i bilder och film!

2009-01-18 @ 23:21:31
URL: http://declaar.blogg.se/
Postat av: Puttäh

fin blogg ;D

2009-01-19 @ 08:21:51

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0