trött som fan

hej alla, nu är jag så trött att jag inte orkar lägga in alla bilder från dagen, men gör det imorgon istället :) kan sammanfatta dagen lite hastigt; först var vi på utställning med klassen på Naturhistoriska Riksmuseet och jag rekommenderar verkligen utställningen "4,6 miljarder år av liv" som vi var på! jätteintressant och så fick vi även göra en frågesport för högstadiet-gymnasium, så den var lite extra klurig då vi går i 6:an. men inte för klurig - alldeles lagom. efteråt var jag med min kompis Mikaela och vi gjorde knasiga videos, kollade på "Hjälp" och städade mitt rum, värsta fint blev det! :) och sen har jag varit på badminton, kom hem ungefär 21:40. klubben jag tävlar för vann i semifinal över Umeå så nu är de klara för final! wihoo ^^ missade lite på Desperate Housewives pga att vi kom hem så sent, men herregud, vad spännande det var! och läskigt... :S
Tove är fortfarande sjuk, och det är sjukt tråkigt, haha. krya på dig, I miss you
hoppas ni haft en bra dag! :)
kram

Kommentarer
Postat av: Mozzzizz

Heej gmn! Så du bara vet så ska jag på party på lördag kväll men vi kan väl försöka räffas ändå. Imorrn åker pappa, tio i sju. Puss

2009-03-05 @ 19:39:12
URL: http://mozzzizz.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0