min måndag

halloj :} ♥

hur har eran måndag varit? nån mer än jag som börjar skolan denna vecka efter en veckas härligt sportlov? det är på både gott och ont skolan börjar igen, visst hade det varit skönt med lite mer ledighet fast... man får ju träffa alla kompisar och skolan kan vara riktigt rolig! =)

idag har jag först varit i skolan, sedan hade jag privatträning i badminton (en timmes lektion med en personlig tränare kan man väl säga, hon heter Cecilia och är med i svenska landslaget), sedan åkte jag, min brorsa och pappa och simmade, idag igen. min brorsa har typ fått en simattack sen han lärde sig simma för inte så längesen. "men kan vi inte åka och simma då? snälla, snääälla?" haha. vi åkte både vattenrushkana och så motionssimmade jag lite. brorsan vågade tillslut åka den "läskigaste" rushkanan (egentligen var den väl inte så läskig) och den åkte han kanske femtio gånger :P

dagens 



redigerade bilderna till svartvitt som jag älskar, visst blev det snyggt? :>
tänk hur tråkiga era skoldagar varit utan era kompisar, de livar liksom upp hela dagen.
nej, jag hade fan inte klarat mig!

vi är lite kreativa i vår skola ibland, hihi :]

imorgon ska vi på Naturhistoriska riksmuseumet med klassen och gå på en utställning som heter "4,6 miljarder år av liv" just för att vi arbetat med projektet "Min plats i universum" och då har vi lärt oss mycket om jorden, hur den skapades, solen, planeter. ja, allt. det har varit väldigt intressant måste jag säga!
vi ska samlas kl. 9 på en busshållplats i närheten (riktigt skönt med lite sovmorgon, skulle egentligen börjat 8:20). jag ska ta med mig pappas pannkakor som är supergoda, alla mina kompisar vet att det är vad pappa är bäst på; pannkakor. haha, men de är supergoda! ;)

sov gott inatt!
kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

fin outfit =)

2009-03-02 @ 22:41:43
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

fin outfit =)

2009-03-02 @ 22:41:56
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Emmajuli

Tävling om header i min blogg.

Kram EMma

2009-03-03 @ 08:08:46
URL: http://emmajuli.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv, Ja har man xbox 360 tycker jag verkligen man ska köpa det. Jag har det inte själv men använt min brors :) haha

2009-03-03 @ 21:43:27
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: elsa

vad fint det blev när alla hänger i taket tsm :) fult tak btw ;D

2009-03-12 @ 20:21:22
URL: http://kokosflingor.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0