Barnvakt åt världens sötaste barn, fint väder och jordgubbar!


På bilderna: Tove, Lisa och Olivia, när vi hoppar studsmatta hemma hos Lisa. Var askul att träffa Lisa igen, kändes som en evighet sen även om det bara var en helg, fast är man på innebandycup långt hemifrån antar jag att det känns som längre tid.
Sedan en bild på underbara Claras rum - jag var nämligen barnvakt idag efter att ha varit med kompisarna och inte åt vilka barn som helst utan Leon och Clara. Det är en av mammas bästa kompisars barn, så mamma var också där. Jag blev bara tvungen att fota i Claras rum för det var så sött med alla nallarna i fönstret. Vi var i lekplatsen och jag berömde Leon för hans "coola" trick på sin skateboard, haha :) Clara tröttnade ganska snabbt på att leka kull med mig så jag lämnade henne och gick tillbaka för att ta hand om Leon och även hans söta kompis i lekparken (: Barn sprider verkligen glädje!
Vi åt även jordgubbar och det var så jäkla gott! Rekommenderar er verkligen att köpa jordgubbar i mataffären nu, tänkte först att det säkert inte skulle vara lika gott nu när det är tidig vår, men icke sa Nicke ;) Tyvärr tror jag också att det är dyrare i början av våren, men man måste ju få unna sig en jordgubbe ;) Oavsett pris ^^,


Den här låten lyssnade vi mycket på i rummet på innebandycupen (vi bodde i en skola). Det här är remixen med Ciara jag gillar ;) Feedback är bättre än jag mindes den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, längtar som in i ******** , hehe ;P

Jag mår jättebra ! :)

Kram <3

2009-04-27 @ 21:19:23
URL: http://topshops.blogg.se/
Postat av: m.

aha :D alltid mysigt att träffa nära & kära :)

ååh grattis till att ni kom två :D

haha jo kebab e galet gott alltså.

<333

2009-04-27 @ 21:20:57
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: fashiiionshadow

sv: haha yuepp! <33

^^ Super kul!!

Föresten haft en bra dag?´ =)

2009-04-27 @ 21:24:34
URL: http://fashiiionshadow.blogg.se/
Postat av: Sara

fin blogg :D

2009-04-28 @ 18:09:37
URL: http://sarra.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0