bilder från idag & igår

nu hade jag tänkt lägga in bilder från min lördag :D klockan 11:30 kom min kompis Lisa till mig o då tog vi tunnelbanan in till Fridhemsplan där vi skulle på kollomässa och få höra om alla sommaren 09:s kollo. vi ska nämligen åka på kollo, även min badmintonkompis Violet ska med, och vi tror att vi hittat ett =D

vi lunchade på Kulturhuset, jättemysigt! jag åt kycklingpaj och Lisa festade på pannkakor med sylt å grädde. yummi!

sen var det dags för efterrätt ^^ jag åt kakorna till höger, fy vad de var goda ^^ och Lisa åt en chokladboll (a)

haha, ser lite tomt ut ^^ vi åt varm choklad till så det var inte allt x'D

                                                  laaav

sen kikade vi runt lite i butiker i stan, första bilden på Mangos skyltfönster ;) till alla hjärtans dag hade man satt upp hjärtan, så sött! :D ser ut som att de svävar på den här bilden.

flumm på H&M ;) snyggaste glasögona juh ^^

inne på Monki & en snygg jeansjacka på MQ :)

sen va vi på Konserthuset, hihi =D i spegeln där ;) mormor är typ medlem på nån grejs så hon får gå på konserter där med mig två ggr/terminen men idag gick alltså jag o Lisa dit.

innan all publik strömmade in ;) och där sitter sötaste Lisa ^^ vi satt på 4:e raden, bästa platserna (aa)

Lisa fick syn på sin tvillingsyster på tunnelbanan påväg hem x'D

sen va vi i vby innan vi åkte hem. då var klockan ungefär 6... det hade varit en lång dag! först kollomässa 1-3, sen konsert 4-5 (den va faktiskt riktigt rolig, handlade typ om vänner xD).

H&M har rustat sina butiker med massa heta vårnyheter. känner verkligen för att shoppa loss där nån dag! ;) och inne på Ur&Penn hittade jag mitt drömarmband med nitar på., 50% rea är ju alltid nått! :D

delade på en macka på subway + favvodrickan bonaqua till middag :)

sen vi kom hem har vi kelat med min katt Skruttan. Lisa och Skruttan kommer riktigt bra överens ^^

mkt pussande ;)

hej jag heter Skruttan och jag är sötast.

nu är madrassen bäddad för Lisa ska nämligen sova över här! blir en riktig myskväll med Melodifestivalen och massa snacks ;D Lisas brorsa ska ha fest så hon skulle inte klara att tillbringa natten hemma xD

igår
kom på att jag inte lagt in några bilder från igår. då såg jag b.la på I taket lyser stjärnorna med Olivia, Tove och Lisa. den va verkligen hur bra som helst! absolut värt ett biobesök (:

gårdagens outfit: u-ringad topp fram o bak JC, 149:- och hög midjekjol från Gina Tricot (finns ej att köpa längre), ca: 300 kr om jag inte tar helt fel ;)

hade även ett halsband från Italien på mig :) massa coola, färgglada pärlor ^^

på badmintonnen träffade jag min älskade vän Violet ;)

senare på kvällen var jag på bio med älsklingarna Tove, Olivia och Lisa. vi såg somsagt på I taket lyser stjärnorna och den var över mina förväntningar! och fyfan vad snygg lilla Tzatsiki blivit.

hotty ;D

jag åt B&J-glass inne på bion, moahaha. och jag åt upp allt! stolt (a) det här är min favvosmak ^^ Tove åt choklad (;

efter bion :}

det enda jobbiga från biobesöket var några kaxiga tjejer som höll på att störa för oss andra. Olivia började gråta asmkt när det var som sorgligast och de ba: "ska vi hämta näsdukar va?" och massa grejer. satt och skrattade när alla andra grät. höll även på att kaxa som fan mot Niki, Sandra, Ella och Emelie som också var där (några tjejer från 7an i min skola). tråkigt med personer som förstör för andra. det finns för många av den sorten här i världen :/

ja, det där var då lite bilder från IGÅR (:

ni får ha en trevlig lördagskväll nu,
puss från mig ♥

Kommentarer
Postat av: Emma svarar

ja visst blev det fint :)

2009-02-07 @ 20:09:27
URL: http://emmajuli.blogg.se/
Postat av: Patricia Klinteberg

Mmm vad goda saker du har på bilderna :) Yummie!

2009-02-07 @ 20:15:02
URL: http://patricias.blogg.se/
Postat av: Julia

köpte du något när du var i stan ? :)<3

Kram

2009-02-07 @ 20:22:29
URL: http://ekendahls.blogg.se/
Postat av: M H A L I N , malta09

svar jaoppp det hoppas jag med (((;

2009-02-08 @ 04:19:44
URL: http://cconfused.blogg.se/
Postat av: -

var filmen bra? :D alltså i taket lyser stjärnora? någon att rekomendera? & gud va gott de såg me all fika! :O

2009-02-08 @ 14:10:57
URL: http://attans.blogg.se/
Postat av: Mozzzizz

Sweetie! Nästa helg åker du o jag o shoppar!! ? Okej? Puss <33

2009-02-08 @ 20:28:53
URL: http://mozzzizz.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0