fredagen den trettonde (fast det hann visst övergå till den 14:e)

hej alla sötnosar :)
tänkte berätta om min fredag innan jag går o lägger mig ^^

dagens outfit fick bli en enkel, grå topp med hög krage. till det mina miss sixty-jeans och nymålade, lila naglar :)

och det här var en av de flummigaste dagarna i skolan på länge. Krille, en kille i vår parallellklass som är lite småförtjust i min kompis Linnea (skämt du som kommenterade) ;), gjorde henne till en helt ny människa, verkligen xD tatuerade henne med sån där klistertatuering på bägge kinderna och fixade med hennes hår. kolla så fint det blev ^^

haha, de här bilderna förklarar allt.

en av tatueringarna ;) så kul vi hade åt Linneas nya stil för en dag...

eftersom det är alla hjärtans dag idag (hjälp, klockan är ju över 12 så det är inte fredag längre), så fick vi jättegod mat i skolan! en tradition i min skola ;)

vi fick pannkakor med glass, sylt, grädde och fruktsallad. yeah ;D

haha, fotade Tove och Olivia när de åt ;D

sen bjöd Viktor oss på geléhjärtan på tyskan, som han gör varje år. sött va? ;) det gjorde även vår tyskalärare. har godisförbud men får äta godis på högtider så då passade jag på ;D

kvällen
hade egentligen planer på att gå på bio, men när pappa fick höra att det var 15-årsgräns sa han att jag inte fick gå, så Violet & Katharina (mina badmintonkompisar) gick istället. det var en skräckfilm som hade premiär idag, Friday the 13th, vilket ju passar ganska bra eftersom det är, var, fredag den trettonde. snackade med Violet som sa att den varit jättebra! så till er 15+ kan jag rekommendera den skräckfilmen som alltså är bioaktuell nu ;)

istället träffade jag de här tjejerna (heelt seriös bild också, haha).

...kollade på Let's dance (eller ja, en hel del flumm också).

och sen så spelade vi kort ;) bluff, det var första gången jag spelade det kortspelet. var superkul, faktiskt! ;O


älskar det här bildspelet av Olivia när hon får ett skrattanfall ;)

Tove släpper verkligen loss ibland ;D

sen kom jag hem ungefär 11 från Lisa :)
om du läser det här så ska du veta att jag redan längtar tills nästa Let's dance-kväll hos dig ♥

det där var lite bilder från dagen. hoppas ni haft en bra fredag och får en underbar helg!
puss & kram,

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Härligt det :]

- Jodå med mig är det bara bra

2009-02-14 @ 00:28:25
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Sandra Tjulin

Fin blogg :)



Råkat ut för något hemskt idag? http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/fredag-den-trettonde.html#comment

2009-02-14 @ 00:45:00
Postat av: sannie

Sv: jadu, jag och Olivia ska hälsa på Ida, så ska vi festa, chilla, umgås, shoppa m.m. :3

as nice kommer de va. vem vet, du kanske ser mig någon dag. på plattan eller något :P ska vara där från idag till torsdag. weoho

2009-02-14 @ 08:02:57
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: jeanny

Godmorgon Godmorgon ;D



allt bra med dig ?



ha en trevlig alla hjärtans dag :)

2009-02-14 @ 08:45:14
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: HHANNAH;

SV: Var i Naxos (; Grekland är verkligen underbart !

2009-02-14 @ 10:36:40
URL: http://hhannahs.blogg.se/
Postat av: A M A N D A - F A L K

Godmorgon :)

mums med hjärtan :D

Ha en underbar lördag!

2009-02-14 @ 10:43:41
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Lifestyle by S

Ja, det är jäkligt sant.

allt är bra här, lite slö bara.

2009-02-14 @ 11:19:28
URL: http://lifestylebys.blogg.se/
Postat av: Lisa<33

vad elakt av victor att han inte bjöd oss andra jag visste inte ens att han hade med seej det :( Puss <3

2009-02-14 @ 15:06:42
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA, tillåt mig garva.

Småförtjust i Linnea? Skulle inte tro det va. -.-

2009-02-21 @ 21:12:03
Postat av: rita

till "Anonym": det var ett skämt - vet ju att han inte är intresserad av Linnea utan att de bara är kompisar, han har en tjej också så att. hoppas du inte tog illa upp på nått sätt, vem det nu är som kommenterade..? ;S

2009-02-22 @ 17:57:14
URL: http://ritas.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0