en måndag som inte känns som en plåga

måndagar brukar verkligen vara värsta dagen. eller den bästa.
ibland ser man framemot veckan som följer, ibland inte. speciellt trött är man väl på måndagar när en lång, tröttsam skolvecka väntar... fast inte när man har sportlov! yeah, den här måndagen känns inte som en plåga - precis som jag skrev på rubriken ;)

idag var jag och mamma och åkte skridskor - första gången på länge för min del.

rykande, varm choklad satt fint efter några timmar på isen. åh, jag hade så jäkla ont i fötterna efteråt! är första åket på länge för min del. mamma sa att ifall jag skulle åka skridskor imorgon igen hade det inte gjort lika ont. fast just den stunden var jag inte så sugen på att åka skridskor igen kan jag ju säga x'D

nu känns det som vinter igen. brukar det vara såhär snöigt under sportlovet vecka 9? :O
aja, vi får hoppas att våren kommer med nästa månad, mars :)

sen var jag och mamma och handlade eftersom vi behöver fylla på kylskåpet nu när Maja och Filip kommer imorgon (våra lådsaskusiner).

aaw, finns så himla söta skor för små barn. blev ju nästan sugen på att köpa sånna här tofflor själv, rea var det ju också x')

nu har jag på mig en marinblå kjol från H&M, svarta tjocka strumpbyxor och en kofta. lite måndagsmys sådär. :>
och nu ska jag gå ner och läsa Harry Potter och dödsrelikerna. har läst H.P-serien två ggr, haha. fast jag tror faktiskt inte att jag läste ut den sista boken, konstigt nog. nu minns jag att jag TAPPADE boken, köpte Harry Potter och dödsrelikerna och sen tappade jag den, måste ha varit påväg hem från skolan eller nått. tycker att man inte borde kunna slarva bort en så stor bok på typ 700 sidor eller vad det kan va x'D fast, allt kan hända mig ^^

verkar som att det blir middag först innan jag kan läsa. vet ni förresten om det går nått bra på tv ikväll? blir glad för svar! :D
och imorgon kommer Maja, som är jämngammal med mig och hennes storebror Filip. ska bli så kul!

kram ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh tack så snäll du är :) ja jag är nöjd med den, längtar tills det blir sommar o man kan ha den ute :)) wii.Ha en fin kväll kram

2009-02-23 @ 19:03:41
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Anonym

av: Ja den är riktigt fin :D

2009-02-23 @ 19:10:36
Postat av: Anonym

av: Ja den är riktigt fin :D

2009-02-23 @ 19:10:36
Postat av: Anonym

av: Ja den är riktigt fin :D

2009-02-23 @ 19:10:36
Postat av: Anonym

av: Ja den är riktigt fin :D

2009-02-23 @ 19:10:36
Postat av: Erika

av: Ja den är riktigt fin :D

2009-02-23 @ 19:10:45
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: oj, det är datan som cpar ^^

2009-02-23 @ 19:28:37
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack gullet.

hoppas din dag har varit bra.

2009-02-23 @ 19:29:25
Postat av: Lifestyle by S

Tack gullet.

hoppas din dag har varit bra.

2009-02-23 @ 19:29:42
URL: http://lifestylebys.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaha, ja den är himla fin. min är svart.

kram

2009-02-23 @ 19:31:14
URL: http://papperssax.webblogg.se/
Postat av: ika

sv; då är vi två, ja den var bra:D

hur är det med dig?!

kram på dig<3

2009-02-23 @ 19:34:39
URL: http://viveka.webblogg.se/
Postat av: Jonna

Låter helt fantastiskt med sportlov, vad avundsjuk jag blir! Kan inte minnas när jag hade sportlov senast ...



Kramisar!

2009-02-23 @ 19:57:26
URL: http://jonzis.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0