I'VE GOT THE SWEESTEST SKIRT IN THE WORLD x')


den här fantastiska kjolen från stylebystars.com ligger snart och väntar på mig i brevlådan. åh, vad glad jag är! de har världens rea på webbshoppen stylebystars.com, den här har tidigare kostat 349:- och på rean 149:-.
vad tyx? :) det syns inte men den är faktiskt marinblå som jag älskar (a)

detta rekommenderar jag till er som vill fynda på stylebystars rea.
fr: höger: klänning för 349:- & 429:- (väldigt nedsatt pris)

bild nr 1. väldigt vacker nu till våren, enkel och passar på vardag som till fest.
bild nr 2. en helt fantastisk klänning som är perfekt för fester. jag hade kunnat använda den på mitt bröllop, så fin är den :'O <3
läs mer på stylebystars hemsida!

Kommentarer
Postat av: liv

jättefin kjol du köpt! (=

2009-01-14 @ 20:31:07
Postat av: carrolina

det är ju jättegott med toast!

snygga kläder det där va =)

2009-01-14 @ 20:39:48
URL: http://blondincc.blogg.se/
Postat av: carrolina

ja speciellt kjolen du hade beställt va skitsöt!

och låten, eva och adam, sitter alltid kvar i hjärtat!! moonlight och toast<3 haha

2009-01-14 @ 20:57:17
URL: http://blondincc.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0