trött efter en jobbig träning

gokväll, om man kan säga det nu vid klockan 7 :)
kom precis hem från träningen, det va jobbigt som fan.. kondisen måste försämrats under lovet. vi tränade skott, passningar och så körde vi som vanligt match på slutet, mitt "lag" vann med 2-1 (man delar in hela laget i två). nu lyssnar jag på håkan hellström på nån skiva (mamma och pappas) och myser i min stora kofta som mamma stickat, chill :D

lite bilder från idag :]

Tove och Olivia tävlade om att få läppen att snudda näsan, HAHAHA! x) pröva själv, det är skitsvårt, men de lyckades (;

efter träningen smaskade Olivia på russin som hon haft med sig. Tove ville oxå smaka...

vems hand...? ;O


så Olivia började "mata" Tove och kastade ner russin i munnen. flummisar :'D


Tove var väldigt uppspelt som fått tag i sina älskade russin XD
me don't like it...


påväg till bilen                                 och inne i bilen :D

har nån märkt hur varmt det blivit ute? temperaturen har stigit från -14 grader imorse och nu är det PLUSGRADER! hoppas värmen håller i sig. men det är ändå så typiskt eftersom det just blivit jättemkt snö som säkert kommer smälta.  jag håller med Tove om att det känns lite som veckan innan julafton. min princip lyder såhär: antingen ska det va kallt med mycket snö, eller inget av det :S

nu ska jag läsa och sen äta. har fått en liten läsattack känns det som ^^
pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

sötnos.



kolla gärna in i min blogg som är allt från insida

till utsida, mode skor skönhet shopping och en sådär massa TIPS <3

2009-01-08 @ 22:56:05
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: Julia

haha, min kondis har försämrats REJÄLT under lovet ;);)

2009-01-09 @ 15:54:15
URL: http://madebyjulia.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: tack så jättemkt:D <3

2009-01-09 @ 19:59:10
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0