Min lördag

Hej allihopa! Min lördag har varit väldigt händelserik. Imorse ställde jag alarm klockan 9 men lat som jag är låg jag kvar typ 40 min och halvsov... men sen bestämde jag mig för att gå ut och springa, så det gjorde jag! Sedan tog jag och Tove buss/tunnelbana in till stan och mötte upp Violet och Katharina på Café 60 som ligger på Sveavägen. Sen gick vi runt i lite olika affärer, jag köpte Röda mulen-te från NK, lite udda namn jag vet. Det fotades mycket också, lägger in bilder på bloggen när jag kommit hem! Nu skriver jag nämligen hemma hos Moa som jag varit på tjejmiddag hos. Kom typ 40 minuter försenat, var så jävla arg. Missade nämligen bussen som jag skulle ta innan tunnelbanan och den gick en gång i halvtimmen, och sen fick jag vänta på tunnelbanan 10 minuter. Men jag kom i alla fall fram nån gång, och tjejmiddagen var riktigt rulig, trevligt folk som jag inte träffat förut. Bilder kommer från Moas tjejmiddag det med ;) Och innan Moas tjejmiddag, efter stan, hann jag med att gå till min gudmor på inflyttningsfest. Hon har nyligen flyttat ihop med sin nya kille som redan har två barn och det har Erica också, så de ville ha ett stort hus att bo i med alla fyra barnen. De har fått det jättefint! Vi gav Erica och Stefan en digital fotoram i present, vi har det hemma i min familj också, det är jättebra faktiskt. En ram som "spelar upp" foton av sig självt. Nån som har digital fotoram? Kan verkligen rekommendera det!

Lite tråkigt att jag inte kan ladda upp några bilder nu men det kommer som sagt!
Ska ligga uppe och snacka med Moa nu... Sov så gott inatt ♥


Kommentarer
Postat av: Katharina

Haha precis, nähmen det var myyys :)

Ni verkar ha haft det roligt i alla fall, aldrig fel med nytt folk <3

2009-11-22 @ 12:29:12
URL: http://himlakattens.blogg.se/
Postat av: AW

fina bilder i headern :D

2009-11-22 @ 13:42:24
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

jag har ingen digitalfotoram men vill ha en:)



/E

2009-11-22 @ 20:09:47
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Kul att du har haft en bra helg. Aa vi har en foto ram och det är super bra.



kram kram <3

2009-11-24 @ 16:24:04
URL: http://sofiamikaelas.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0