Pappas födelsedag, cirkusuppvisning och Salem Al Fakir-konsert

Hej alla fina läsare ♥ Jag har haft otroligt mycket den senaste tiden och jag ber om ursäkt för den extremt usla uppdateringen. Mycket i skolan m.m.. Sen när man väl börjat en bloggpaus kan det vara svårt att dra igång igen, ni känner nog igen er?

Kan ju börja med att berätta vad som hänt den senaste tiden.. I fredags sov jag över hos Katharina med Violet - riktigt kul! Vi åt på en nyöppnad jättemysig pizzeria och hyrde film (2012) :] Idag så fyller pappa år men det är faktiskt inte dagens största händelse.. jag såg på SALEM AL FAKIR live! Det var sjukt skoj. Jag, Tove och våra mammor. Han hade konsert klockan 17 i Berns, en riktigt bra lokal inne i stan (nära Kungsträdgården) där jag aldrig hade varit förut :] Här kommer foton från dagen!


Klockan 12 idag kollade jag och Tove på Lisas cirkusuppvisning, riktigt duktiga var de! Det var några små barn med också, så jäävla söta.. blev typ kär i en av dem x')

Några timmar senare. Riktigt lång kö till Berns där Salem Al Fakir uppträdde.

Tove som jag var på konserten med. Vi stod på femte raden så rätt långt fram alltså! Om ni undrar vad Tove har i håret så är det konfetti som kastades ner från taket ;)

En riktigt bra bild jag fick på Salem Al Fakir.

Sammanfattning av konserten: den var över mina förväntningar! Det är en större konsert som håller på just nu (började 21) med 18-årsgräns så jag tänkte att han kanske skulle spara energi till den konserten, men nej! Han öste på och visade mycket energi på scenen. Hans glädje smittade verkligen av sig och hela publiken stod och sjöng med/dansade till låtarna. Det märktes verkligen att han lever för sin musik. Han är oerhört musikalisk; spelade både fiol, gitarr och piano under kvällen. En av de bästa konserter jag varit på och jag har varit på rätt många! :)

Hoppas allt är bra med er! ♥
Nu blir det troligtvis inga fler bloggpauser framöver..

Kommentarer
Postat av: m y y s a n o l s s o n ♥

sv. oohja, det var hur längesen soomhelst ju! hehe aaha.. ibland så behöver man lite paus från bloggandet :)



va härligt att höra! =]det är bara fin fint med mig också.



hehe tack så mkt =D massa med kramar!

2010-05-09 @ 22:23:16
URL: http://prinzessiin.blogg.se/
Postat av: MLI

kul att du är tillbaka igen! vad tycker du om min nya bloggdesign? :) har dock lite småändringarar kvar att göra. kram!

2010-05-09 @ 22:41:57
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: klara

Tack!=)

2010-05-10 @ 17:03:34
URL: http://kllaaraa.blogg.se/
Postat av: Anna Emanuelsson

välkommen tillbaka efter din LÅÅNGA bloggpaus ^^

2010-05-10 @ 20:25:58
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: Lollo

haha jag var också där! ÄLSKAR HONOM<3

2010-05-11 @ 15:26:42
URL: http://tihiw.blogg.se/
Postat av: Agnes

På "cirkusbilen" är ju Tim i min klass med, vad kul!

2010-05-16 @ 18:19:31
URL: http://agnesallees.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0