WIHOO, påsklov!


idag hade jag på mig min nya kofta (249:- från H&M) tillsammans med Levis-jeansen :)
kände för att gå lätt klädd då det var ca: 15 grader som varmast idag, helt underbart! och så självklart när man har något nytt plagg (koftan köpte jag igår) vill man ju visa upp sig lite ^^

solen bländar ju nästan bara där på datorskärmen x')
jäklar vad skönt vädret var idag! hoppas ni kunnat njuta av värmen på bästa sätt. själv gick jag och la mig i en solstol så fort jag kom hem från skolan, nästan lite konstigt hur fort våren kommit; för en vecka sen var det liksom snö?! men det är himla skönt, eller vad säger ni? :)

korall är ju sött och inne i vår. tycker också det är en så underbar och en utstickande färg, tänk när man är brun på sommaren, då är den färgen så sjukt snygg! köpte därför en klänning i den färgen (ganska tajt) och så även ett par söta leggins som jag ska kunna ha till kjolen från London. inte helt vit, utan benvit som mamma lärt mig att det heter, hihi. :>

den här lilla söta koftan fick jag även med mig hem i Indiska-påsen =)
när mammade visade den för mig med orden: "skulle inte den här vara fin att ha över axlarna?" föll jag direkt. sötare kofta får man ju leta efter, och den går att ha till nästan allt.

SOV GOTT INATT! ♥
& hoppas ni får ett riktigt underbart påsklov :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack då jätte mkt för din fina kommentar på min blogg. <3 Ha det så bra och hälsa grattis till din kompis. :D Kram <3

2009-04-03 @ 23:30:05
URL: http://linneahem.blogg.se/
Postat av: Linnea

Söt kofta. <3

2009-04-03 @ 23:39:52
URL: http://linneahem.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0