LÖRDAG

hej alla underbaringar ♥

för det första ska jag lägga in lite bilder från igår, men ni ska även få läsa om min lördag, det blev mycket fotande också (: har äntligen hittat min mobil! eller, jag och jag. det var pappa som upptäckte den imorse xD

Katharina på gymmet ;D

21 kg i vikt när jag körde nått redskap som tränade benen. in the mirror (;

här är brorsan och hans dubbelpartner Jakob när de spelade match mot Julia och nån annan tjej på träningen igår. fattar inte att han pallar, först spelade han 4-5 (gruppen jag tränar i) och även en träning 5-halv 6.


LÖRDAG
idag vaknade jag tidigt av att brorsan och pappa var uppe. jag frågade varför de var uppe så tidigt, och pappa sa att de skulle se de bästa badmintonspelarna i Sverige (u13) tävla. jag ville såklart oxå följa med ;P här är massa bilder från badmintonhallen.

här är Martin som spelar för vår klubb.




en liten tjej som imponerade (;


till höger Europas bästa badmintonspelare för sin ålder.

Veronica som tävlar för min klubb :)


några matcher jag kollade på :P


den här killen i rött var grymt bra. Allan, min brorsa alltså, är poängvändaren för matchen (;


till vänster Andreas Bruhn som är brorsans kompis, och där sitter Allan och skriver upp matchresultaten :P

Allan hade kunnat delta i kvaltävlingar och haft chans att få vara med idag och tävlat eftersom han är bland de bästa i Sverige, men han är född 99 så det vore ganska tufft. han ska satsa på att va med nästa år istället :]


haha, tog det här kortet för att visa hur soligt det var ute, blev ju helt bländad x')
det var så himla fint väder när vi kom hem för att äta lunch och därefter åkte till Åkersberga (jag spelade innebandymatch där). vi skjutsade även dit Tove, hon kom till mig kvart i ett (samling klockan 2.) btw, hon gjorde ett jättesnyggt mål på matchen! :D
min katt Skruttan ville t.o.m gå ut, hon är typ inte ute nånting nu under vintern, om man kan kalla det vinter i januari. men nu började det bli dags, tyckte hon ^^


vi vann över Åkersberga med 8-1! det var en väldigt rolig match att spela :')
och en bra start på innebandyåret 2009 :}

vad har ni hittat på idag då? (a)

kramar, och ha en trevlig kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: hehe varsågod & tack så mycket. Nej det är jag desvärre inte men hade inte varit fel att vara utbildad till de :D

kram

2009-01-17 @ 18:29:03
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: Nej det har jag faktiskt inte gjort, har fuskat lite å googlat fram dem, men skall prata med henne som

gjort min design å se om det kanske kan gå å göra lite förändringar lite längre fram :)

kram

2009-01-17 @ 18:33:39
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: MOA

riktigt duktig som tränar är du ju :D

2009-01-17 @ 19:28:50
URL: http://moaswalliing.blogg.se/
Postat av: Fanny

Svar. Tack så hemskt mycket! Alex är min pojkvän! Och övningskörandet går väl sådär.. Har du körkort?



Ha en trevlig kväll!

2009-01-17 @ 19:28:50
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: michaela

jo, den gick över imorse! så himla störande med huvudvärk.



Rolig blogg :)

2009-01-17 @ 21:58:38
URL: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0