torsdagsmorgon

idag är min NO och mattelärare Nelly på konferens så vi får börja 9:40 istället eftersom vi missar NO:n (i matten kommer vi få vikarie). så skönt! jag har slöjd första lektionen istället :) hann ta lite bilder imorse...
dagen började med att jag duschade och krämade in mig med en bodylotion från H&M (som jag köpte till mamma i julklapp). den doftar underbart av lime och nånting annat fräscht! ( fick en kommentar på det här inlägget att det var päron. haha, måste va blind xD "pear & lime" )

här är krämen (: billig och bra! (från H&M alltså.)

mina kläder idag. långt linne från H&M, lila strumpbyxor (Lindex) och ett skärp från mormor som hon hade när hon var ung =D

sen åt jag frukost (te och macka) i sällskap av Skruttan som tålmodigt satt och väntade på mig! aaaw <'3

nu ska jag gå ner och borsta tänderna m.m (: välja ut nån god parfym inför dagen.
hejs! <3

Kommentarer
Postat av: Karin

ja det är väl bäst att ha boxarna på dvd tycker jag:) ha det fint!

2009-01-15 @ 10:08:51
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Angelica

ja det var jätte kul på badet så det var han nöjd över, hur gammal är din lillebror?

2009-01-15 @ 13:38:46
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Hehe okej :) Tack

2009-01-15 @ 14:45:56
URL: http://littlefootprints.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lime & päron står det ju x')

2009-01-15 @ 19:18:00

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0