nyårsdagen

hej allihopa, nu ska ni få höra om min dag :)

(klicka på bilden för att få den i större format
)

jag lovade ju att skriva in namnet på min nya mascara, och nu har jag tagit reda på att den heter Loreal Lash Architect. vad kan menas med det? ser inget samband mellan mascaror och arkitekter x'O
lägger inte in nån bild på dagens klädsel, bara gråa mjukisar och marinblå och vitrandigt linne från gina. blev fint med knalliga naglar (=


JAG ÄR SÅ FUCKING GLAD xxxxxx :'D
tove och jag var med varann idag och då gav hon mig det här supersöta armbandet från topshop som jag gett många blickar i butikerna. hur söt får man va på en skala 1-10? har lite skuldkänslor för att jag inte köpte nått till tove men det blir dubbelt så mkt presenter den 1:a april på hennes födelsedag (aa)



sen var vi på promenad i riddersvik :D

det var så himla fint ute :)

världens finaste tove <33 :)
1a januari: månen lyste upp himlen som skiftade i rött och orange och jag spenderade dagen med tove. 2009 kan inte ha fått en bättre start!

förutom promenaden var vi och pantade burkar till innebandylaget från nyårsafton, 7 kr menmen :'D allting är bättre än ingenting. sen kollade vi på film, spelade let's dance-spelet med brorsan, åt middag (rester från igår) och åt mycket glassbomb! :D



mammas halvbrorsa var här idag oxå, vi har bokat en resa till London den 20:nde mars och stannar där en helg. det är mammas andra halvbrorsa Gustav som bor där med sin asiatiska tjej från Singapore. vi ska se på nån stor fotbollsmatch, vi får se vad det blir! tidigare har jag sett Milan-Torino på San Siro, vilken upplevelse... men i London går ju alla stormatcher ;)
sen blir det väl mkt shopping och annat (: vill gärna besöka lite platser vi läst om på engelskan. har varit i London förut, älskade staden från första början! och nu ska jag alltså dit igen :]

varning för känsliga tittare! x)

min brorsa har just tappat en tand, han gör det äkta sent, tappar typ alla sina tänder nu och han går i 3:an, vid det laget var alla mina tänder tappade för längesen o_O aja, det skiljer sig väl person till person.
nu ligger den i ett glas och väntar på att tandfen ska komma. hihi, senaste gången allan tappade en tand och hittade en 10:a i glaset morgonen därpå, frågade han: "hur har den kommit dit?" han hade alltså inte fattat att det är ens förälder som lägger 10:an där, så sött :')

nu får ni ha det så himla bra!
jag ska kolla på E.T som går på tv.
pusshej <3

Kommentarer

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0