jogging i vårvädret, Olivia tillbaka i skolan, Toves födelsedag imorgon

halloj!
idag började vi skolan 8:20, men vi fick sluta tidigare då vi hade halvstudiedag! det var sånt himla härligt vårväder idag och på gympan fick vi gå ut, första gången för i år. vi hade orientering som jag vanligtvis hatar delvis för att jag är så kass på att läsa av kartor och då blir allt bara tråkigt. men vår grupp (Linnea, Lisa och jag), gick det riktigt bra för! haha, visserligen rörde vi oss bara runt skolan, men ändå (a)
det är så härligt med studiedagar, även om det bara gäller en endast lektion som idag.
man fick välja att gå hem och äta eller skolans äckliga lunch, svårt beslut liksom?
jag och Lisa gick hem till mig efter skolan, och så var vi ute och sprang i det härliga vårvädret! vi var så duktiga så ;) jag älskar att vara ute och springa, och det är alltid extra skönt när solen skiner. vi stannade till lite vid isen (det enda som vittnar om en lång vinter), och så satt vi där och solade ca: en halvtimme med t-shirtar och uppkavlade byxor.
hoppas även ni njutit av vårdagen, precis som jag och Lisa :}

dagens outfit, eller iaf eftermiddagsoutfit då jag bytte efter att ha varit ute och sprungit :)
♥ höga midjejeans från Gina, även halsbandet därifrån, och så nya toppen från Lindex (som är benvit, inte vanligt vit!)

Olivia var tillbaka i skolan idag! åh, så glad jag blev när jag såg henne kliva in där genom dörren till enheten. och i sin fina skjorta som finns där på foto ;) hon lät som en häxa på rösten och man fick inte krama henne för att det kunde smittas, men kul att se henne iaf ^^

och här är lilla joggingproffset Lisa ;) en bild från idag när hon myser med min katt Skruttan (det ser snarare ut som om Lisa njuter mer än Skruttan, eller vad säger ni?). och en gammal bild på Lisa från en Let´s dance-kväll med Tove och Olivia.

när jag ändå nämner Toves namn måste jag ju gratulera min bästa vän i förskott, hon fyller ju år imorgon! ska snart slå in ett paket, har självklart köpt en present till henne, en lite speciell det här året...
Tove är sjuk nu, en dag innan sin födelsedag. men när jag pratade med henne på telefon så sa jag: "men du måste komma på onsdag, det är ju din födelsedag ffs!"
så, jag håller tummarna för att hon är helt frisk och kan komma imorgon, som hon måste, haha. stackarn har gått hemma med både förkyldning, halsont och feber :/

ikväll är det final i SM, badminton. mamma har bakat bullar (ni ska veta att mamma är proffs på det!) och så ska vi sälja dem där, tjäna lite pengar till klubben jag spelar i.
gud så spännande det ska bli ikväll... jag håller tummarna för att klubben jag spelar för vinner! :) och det kommer de säkert göra, alla spelare är så sjukt duktiga som spelar!

hoppas ni får en jättetrevlig tisdagskväll! ♥
puss & kram, skumbanan

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; tack :D

2009-03-31 @ 17:19:36
URL: http://eveef.blogg.se/
Postat av: Ebba

sv: Men tack sötnos :D Underbar outfit!!Ha en bra dag <'33

2009-03-31 @ 18:12:42
URL: http://ebbza.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: det var i alla fall ett bra tidsfördriv, syslöjd är inte precis mitt favoritämne.



grattis till din kompis. :)

2009-03-31 @ 18:35:28
URL: http://heyfrida.blogg.se/
Postat av: lisah

sv: tack så mycket :)! vi samlade in pengar genom att sälja kakor, plastpåsar, sälja korv med bröd på olika marknader och sjöng för äldreboende personer :) vi var faktiskt bara 7 personer i klassen så vi behövde ju inte allt för mycket pengar ;) det var verkligen en lyckad resa och när jag kollade på dina bilder från när du var där, kände jag verkligen att jag längtade tillbaka! :)

kram <3

2009-03-31 @ 19:22:23
URL: http://lisafrancilia.blogg.se/
Postat av: lisah

nu blev jag lite osäker på om mitt inlägg skickades, du kan väl höra av dig annars, så kan jag svara på det "igen" då :P

2009-03-31 @ 19:24:00
URL: http://lisafrancilia.blogg.se/
Postat av: Athena

fian bilder o snygga byxor½!

2009-03-31 @ 20:03:06
URL: http://athenaa.blogg.se/
Postat av: Anna

snygg outfit :)

2009-03-31 @ 21:16:04
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh kanelbullar! =)

2009-04-01 @ 16:06:28
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

bullar <3 :D

2009-04-01 @ 19:30:52
URL: http://enibas.blogg.se/

Skriv en lång, rolig kommentar nu! ^^, ♥

Ditt namn?
Kommer du tillbaka?

Din e-postadress? (publiceras ej)

Lämna din bloggadress om du vill att jag kommenterar tillbaka! :)

Och... SKRIV!

RSS 2.0